söndag 28 mars 2010

Att kyssas utan tunga? Nä tack

Av någon anledning så har jag aldrig käkat på Beefeater förut. Druckit öl ja, men ingen mat. Det ska jag göra fler gånger, gott o billigt. Vi drog vidare till Debaser för att se tre band spela. Alltid kul med konsert och framförallt ett av banden var riktigt bra.
Jag har börjat få tillbaka min livslust och har svårt att sitta still. Har saknat barnen otroligt mycket och har umgåtts med folk non stop känns det som. Gick på den lokala krogen i fredags, det är för jävla tråkigt där men jag fixar inte att sitta hemma just nu.
Däremot hade jag desto roligare i går. Träffade en gammal klasskompis som jag inte sett på säkert 15-20 år. Han är väldigt trevlig men så störd så att t om jag framstår som normal. En annan kirunian dök upp och det har nog sällan pratas så mycket skit under en kväll. Vi avslutade med efterfest på Odenplan, inte världens tråkigaste ställe att bo på . Stor nackdel att behöva åka genom hela stan när man är grönbakis.
Jag trivs så bra när jag får träffa folk som känner mig sen gammalt, jag blir en helt annan människa bland norrlänningar det känns rätt på nåt sätt. Jag gillar alla mina vänner men jag märker skillnad på mitt sätt att vara bland dessa människor.
Nu ska jag ligga i fosterställning och duka under för min söndagsångest.

1 kommentar: