måndag 15 mars 2010

Hjälp, jag är beroende!

Har haft släkten på besök i knappt en vecka så bloggandet har fått vänta. Tyvärr visade min syster mig ett spel som gjort mig beroende av "gömda grejer"-spel. Kan inte få nog och spelar hela dagarna.
Dessutom lovade J mig att jag får en biljett till Sonisphere om jag slutar röka. Det vill jag, det ska jag men jag är såååååååå beroende av nikotin så jag både snusar och röker.
En annan sak man lätt blir beroende av är min systerdotterson. En charmig liten 4 åring som stulit mitt hjärta för länge sen. Det blev tomt när han åkte hem.
Sen var det roligt att få träffa syster och de båda systerdöttrarna. De två sistnämnda pratar väl mest med varandra men det gör inte så mycket, jag fick ju se dem iaf.
Kort sagt, jag är en kvinna med svag karaktär men jag ska göra mitt bästa för att sluta röka, sluta spela och sluta sakna min familj. Nä, det kan jag nog fortsätta med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar