onsdag 24 mars 2010

Jahupp

Fortsätter så i samma spår. Kom visserligen iväg på lite shopping och fika idag men morgondagens sjukhusbesök blir inställt. Man ska inte prata om saker tydligen.
Det som jag hade glömt var konserten i morgon. En massa headbanging på Debaser kommer att sitta fint, så länge jag inte headbangar så klart, då går nacken av igen.
Har just gett lille pojken sin sista chans. Han är på som en igel för att sen...nä förresten, inte bara hans fel, vi har dålig tajming. Men sista chansen ändå, sen blir han utbytt.Kan inte vänta hur länge som helst.
Så jag fick lite handlat men förstår mig inte på modet just nu, får shoppa mer sen. Otroligt många freaks som åker kommunalt, de flörtar och en del tar på sig själva, så jag försöker minimera min tid på tuben, bussen är som lugnare.
Nu ska det slappas i soffan, heeeeeeeela kvällen. Fridens

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar