fredag 19 mars 2010

Mentalt utmattad

Att spela hjälper mot röksuget, att spela är bra träning för mitt dåliga minne o min usla förmåga till koncentration. Men, jag tror jag överdrivit lite. "Mortimer Beckett" och "Dream chronicles" är roliga,svåra och otroligt vanebildande spel. Om man som jag i morse, snoozar omedvetet i en timme för att man i drömmen löser gåtor med Mortimer, ja då har man nog tappat greppet helt.
Just nu är jag så övertrött och fånig så att stora tjejen gått in i sitt rum för att slippa allt larv så du får förlåta mig om jag svamlar lite.
Sprang på den lille flörten idag och jag blev lite generad. Det är nu snart 4 månader sen jag var med någon senast och jag känner att min kropp reagerar lite väl hårt just på honom. Inte bra. Han är söt och snäll men troligtvis en riktig player och jag tror inte på ett ord av det han säger. Men, men, jag ska inte gifta mig med fanskapet, bara gossa lite. Känner nog ingen som kramas så bra som honom. Alltså kramas, inget snusk nu.
Nu ska tant ladda hem ett sista spel innan det blir fredagsmys. Tror att mina barn kommer att köra ut mig ur rummet till slut, fjantig som jag är i dag. God hälsa o hälsa så gott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar