tisdag 23 mars 2010

Jinxat

Så klart, gör man upp planer så händer det något. Efter en ond natt med mardrömmar vaknar jag sent med tokont i hela kroppen. Så jag får träffa min väninna i morgon istället, det är så himla typiskt att man inte lär sig att hålla tyst. Då skiter sig väl alla andra planer i veckan också.
Dessutom har jag en stark känsla av att jag har glömt något. Borde jag ha lämnat besked? I så fall om vad? När? Jag får hoppas att folk kommer i håg mitt dåliga minne och påminner mig i så fall. Ber om ursäkt........
Två nätter på raken (ej mardrömmen) har jag drömt om min föredetta vän. Hon och hennes pojkvän dök upp i natt och hon var så glad att se mig. Vi pratade en stund, minns inte om vad, sen kom snubben hennes och sa att vi inte fick umgås. I verkliga livet så har de tappat många bekanta tack vare honom, senast härom veckan träffade jag en till som sagt upp bekantskapen. Det gör 4 som jag känner till. Den stora bidragande orsaken är just hans sätt och hans enorma egoism. Han tycker det är bra att hon är isolerad, total kontroll kallas det för. Hur som helst så är det märkligt att jag drömt om henne två nätter på raken med tanke på att jag inte ägnat henne en tanke på snart ett år.
Jaja, nu är det dags för nästa dos med smärtpiller. Sen får man hoppas att man får nåt gjort idag. Hej hopp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar