torsdag 5 november 2009

Hallå, någon där?

Det är ju tur att jag inte behöver bekräftelse när det gäller min blogg. Skriver som sagt för min egen skull främst för att minnas.
Men jag har inte fått några kommentarer på flera månader och jag har ingen tillgång till besökstatistik, så jag antar att jag är ensam här.
Lite ballt faktiskt, tänk om jag har hittat det enda tomma hålet på Internet. Bara lilla jag ( o kanske Major Tom) som svävar omkring här. Helt ensamma i cyberspace, utan insyn. Då kan man ju skriva vad som helst, precis vad man vill och inte censurera något. Som ett svart hål liksom.
Coolt!!
Jag skulle nog kunna tjäna en hacka på det. Dels att jag hittat nåt som ingen annan vet om. Dels locka folk till tomrummet, betala en skvätt för lite avskildhet och privatliv.
Hm, nu ska det planeras!!

Tack o hej affärstjej

2 kommentarer:

  1. Moahahaha, då sabbar jag lite genom att tillkännage min existens i detta svarta hål. Gillar att gå emot naturens lagar lite då och då

    SvaraRadera
  2. Jaså det går att kommentera nu?

    SvaraRadera