tisdag 24 november 2009

Gammal är alltid äldst

Sagt och gjort, sparkade iväg mig själv till gymet bara för att upptäcka att det var för tidigt. Trots att jag tog det lugnt och drog ner på vikterna så sitter jag här nu och är helt slut. Mer snor än vad som är mänskligt rinner ur min näsa och jag har tappat mitt goda humör.
Nåväl, jag får ta det som det kommer. Lillstinta har tagit sin första vaccinspruta idag och jag förväntar mig gråt och tandagnissel i morgon. Lustigt att hennes pappa, som är den som tjatat om sprutan, inte tagit sig tid att gå med henne. Cp är han.
Ser fram emot helgen när det är dags för lite julpyntning. Har accepterat att sommaren är över och börjar komma lite i julstämning.
För övrigt så har jag ett stort beslut att fatta och jag är anmärkningsvärt obrydd. Orkar väl inte bry mig just nu, brukar ha lätt för dessa beslut bara för att ångra mig sen. Så ser det ut.

Tack o hej sjukertjej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar