torsdag 12 november 2009

Håhåjaja...

I dag har jag blivit trött. Det har byggts upp under en lång tid, jag får mina perioder när jag ruttnar på folk. Nu låter det som att det är perioderna som gör att jag ruttnar, men så är det icke. Jag får helt enkelt nog efter ett tag.
Som jag förklarat förut så är jag rätt bra på att ta folks egenheter, har själv en del jobbiga egenskaper så man får hacka i sig andras. Kontrollfreak, tidsoptimister, folk som ska tala om dina utseendebrister, ja listan kan göras lång.
MEN, jag tål inte egoister, eller folk som bara ser världen utifrån sin egen trånga vrå. Ej heller gillar jag energitjuvar,snålisar eller de som tror att allt de gör/tycker är rätt.
Utan att gå in på detaljer så har jag rensat lite idag, tagit bort folk som återigen får mig att känna irritation och beklämdhet.
Så om du tycker att jag är jobbig, för rak, för högljudd eller störig så fine by me. Jag är en god vän ändå och kom ihåg; jag står ut med dina brister!! Puss o kram

Tack o hej fuckofftjej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar