måndag 23 november 2009

Fredagen tillbringades hos N och J, lite mat och vin till Idol som brukligt är. Orkade inte gå ut efter, har liksom ingen ork till något känns det som, jävla förkylning som aldrig går över.
Tog en snabb städning på lördag förmiddag istället för att träna med mannen. Vågar inte chansa när man inte är frisk. Mötte upp honom senare på hans hemmakrog. Alltså, han har inte en krog hemma hos sig, utan jag menar den som ligger nära hans hem. Ett riktigt ölsjapp där vi kollade lite fotboll och åt mat, riktigt bra mat dessutom. Gjorde succé bland stammisarna där så jag fick en sång dedikerad till mig under karaoken.
Sen bar det av till min stamkrog. Bara för att ha nåt att jämföra med. Fast om det ska vara på samma nivå får man nog sätta sig på pizzerian i stället. Det var lite annorlunda för de hade nåt tema för kvällen och det var inte riktigt så mycket folk som det brukar vara. Men han fick träffa de vanliga typerna som jag känner där och han tyckte att det var ett bra ställe. Hm.....
Nu sitter jag här och har återigen skjutit upp gymbesöket. I morgon ska jag dit hur jag än mår. Hela söndagen gick åt till att hosta och snora, så även nu, men va fan jag måste ju komma igång. Får inte plats i mina kläder längre och har inte råd att köpa en ny garderob just nu.

Tack o hej tjockistjej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar