söndag 4 oktober 2009

Söndag suger som vanligt

Hysteriskt uttråkad är jag, en alldeles för lugn helg med dåligt väder gör inte mig glad i af. Jag vet inte om jag nämnt det förut, men jag är väldigt trött på allt moraliskt förfall som finns omkring mig. Dels för att jag tycker att det är upp till var och en att försöka bli en bättre männinska, fattig som rik borde sträva uppåt, dels för att jag får höra för många historier som jag inte bett om att få höra.
Det är allt ifrån missbruk till barnmisshandel, otrohet till illojalitet, svek och elände. Sluta berätta, jag vill inte veta. Kämpar hårt med att leva ett värdigt liv, att lära mina barn rätt från fel och att kämpa mot bitterhet,cynism och illvilja.
Så ta er i kragen, sluta döma alla andra och ta ett steg framåt själva!
Trots allt, man är inte bättre än den man klankar på, eller hur?

Tack o hej superlesstjej

-Tack, den här måltiden smakade utsökt!
- Thanks, this here goaltime tasted outsearched!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar