måndag 26 oktober 2009

Paartyyy!!!!

Det finns inte så mycket nytt att rapportera. Fortfarande dålig men på bättringsvägen, hosta har utvecklats och dominerar tillvaron. Större delen av helgen har gått åt till att hålla koll på en polare som inte har det lätt just nu. Jag lider med henne och kollar läget med jämna mellanrum.
Precis när man tror att livet inte kan bli roligare får jag hem lillstinta med vad jag tror är vinterkräksjukan. Hon spyr som en fontän och är jättehängig. Nu fattas bara att stora tjejen kommer hem med böldpest, sen blir det fest!!
Fick i uppdrag att boka tid hos doktorn, liten har tydligen blött näsblod flera gånger under veckan. Personligen tror jag att de uppskattar att man väntar med den undersökningen tills hon inte kräks på personalen längre.
Nåväl, vad vore livet utan barn? Tråkigt,trist och alldeles,alldeles........

Tack o hej fanvilketpartytjej

- Varför har du rakat dig i nacken?
- Hoppsan, jag har visst satt skjortan bak och fram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar