onsdag 7 oktober 2009

Allting har en baksida

Min nya "diet" går bättre än jag trodde den skulle göra. Är faktiskt inte ens lika hungrig som jag brukar vara. Det känns skönt och jag tror magen har lugnat sig lite också.
Problemet är att jag är för pigg! I-landsproblem säger du, hysteriskt jobbigt säger jag. När jag har tränat, städat hemma, tagit en promenad, gått och handlat,gjort mina ärenden så finns det inte så mycket mer att hitta på. Tvingade J att bjuda mig på kaffe igår bara för att få tiden att gå. Tyvärr är jag för fattig denna månad för att använda mig av min energi, skulle kunna hitta på tusen saker men det får vänta.
Funderar dock på att festa lite till helgen, har inte druckit en droppe på två veckor så det börjar bli dags. Fast då måste man ju äta nåt fett, annars blir man ju på pickalurven direkt.
Nåväl, det är ju tidsbegränsat detta så man får stå ut med lite rastlöshet.

Tack o hej springibenettjej

- Var god skriv under den förtryckta blanketten.
- Please write under the tyrannized blanket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar