fredag 9 oktober 2009

Snurrigare än jag

Sitter och försöker ta reda på om jag är lite lätt bakfull eller om det är nån form av mensproblem jag lider av. Mår så där och har inte lust att göra något alls. Tur då att man har lille Adde att förlita sig på, min systerdotterson som sprider glädje bara genom sin existens.
Gullefjun säger jag bara!!
Blev just uppringd av mannen som åker k-båt. Uppe och jobbar fast han inte minns vad som hände igår kväll, låter lovande va? Han vill att jag ska komma hem till honom för att hjälpa honom med herrmiddagen han ska ha i morgon. Vilken jävla middag säger jag?! Detta är tusende gången han berättar om en plan som han inte har berättat om. Totalt förvirrad är han och jag kan inte annat än att säga aha, det visste jag inte.
Just nu har jag ingen lust med det men det är nog min "baksmälla" som talar. Vad gör man inte för små män som tagit sig vatten över huvudet? Suck
Tack o hej bakistjej
- Skicka mot postförskott.
- Send against mailbeforeshot.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar