tisdag 27 oktober 2009

Ja man får väl se?!

Tog min sista penicillin idag och det känns som att det saknas några dagar innan jag är frisk. Lite kort kur men man kan ju hoppas att det hjälpt. Det visade sig att lillflickan bara fått i sig något olämpligt. Hon spydde som en demon i ett par timmar sen var det lugnt. Tack för det!!
Fick ett mail idag av min vännina som nu landat på fötterna. Hade pratat en timme med henne men hon skrev ändå och tackade för mitt stöd och för att jag orkat lyssna trots att jag är sjuk.
Gulligt av henne men helt onödigt. Om man inte kan räkna med sina vänner så är det ingen idé att lära sig matte. Hon har hjälpt mig många gånger och hur livet än ser ut så är ju vänner och familj det enda som är beständigt. (En blinkning till de som värnat om mig under dessa dagar, det värmer och jag ställer upp på samma sätt när ni behöver. Puss!)
Vi fortsätter att planera för vår kryssning. Ser man "Färjan" på tv så tappar man all lust att åka, men vi är grymt taggade och vi blir nog många. Bara äta, dricka, svamla och framför allt; DANSA!! Känns som hundra år sen jag stod på ett dansgolv. Watch out, säger jag bara!!
Nä, hur det än går med Mr. Mister så får han inte följa med, vill bara släppa loss och inte ta hänsyn till någon. Synd för honom och alla andra som inte ska med, men va fan, inte mitt problem!
Nu ska jag äta popcorn och se vilken skräckis de visar idag.

Tack o hej ofrisktjej

- Hur vet man att gud inte är en kvinna?
- Då hade sperman smakat choklad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar