måndag 12 oktober 2009

Hutter

Så är den då här, den djävulska årstiden när kylan kommer. Spelar ingen roll hur jag klär mig eller rör på mig så nog fan fryser jag ändå. Fryser så jag svettas t om. Behöver jag säga att jag får mer värk när det är kallt, man spänner sig och så blir det värre.
Folk som kommer hit tycker att det är som en bastu här inne, men när de har suttit ett par timmar så börjar de frysa. Så värmen finns men det måste vara nån form av kalldrag eller så, annars skulle väl folk inte frysa?
För övrigt går det väl så där med livet. Skulle ha träffat mannen i fredags men han var trött och jag hade tväront. Då tyckte han att jag skulle kolla fotbollen med dem på lördag men jag hade ingen lust och han hörde aldrig av sig om det så jag for in till stan istället. Planen blev därför att vi skulle ses på söndag, lata oss och titta på film. När vi pratar i telefon så hör jag att han blir lättad när jag säger att nacken är av och att vi får skjuta på det. Han festade på rätt bra på lördag så min nacke blev väl en bra ursäkt att odla sin baksmälla.
Så här ser det ut hela tiden och jag vet inte om det kommer att funka. Vi ses ju aldrig och tiden rinner iväg. Han verkar tycka det är ok, men jag är skeptisk. Tror att det kan vara bra att umgås emellanåt. ;)

Tack o hej frusentjej

-Vill ni har påtår?
- Do you want on toes?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar