söndag 26 april 2009

Trattgök?

Min gode vän J och jag gjorde söder igår, hoppade från ställe till ställe skrattandes som små flickor. P ga våra andra vänners ovilja(oförmåga?) att förflytta sig så hamnade även vi på äckelbåten. Fast för en gångs skull var det riktigt trevligt där, är väl lite olika från gång till gång.
Som vanligt hade jag roligt men skulle behöva en övervakare så vissa saker inte händer.
Nåväl, idag är idag och solen skiner så pass att det är svårt att inte känna lite vårglädje. Fick en polare och en granne på besök, den sistnämda har den sötaste vovvebäbisen i hela världen. Hon somnade i min famn och inte ens katten brydde sig i att det fanns en hund i närheten. Tror att jag ska tjyva den jycken när ingen ser, man får väl smyga omkring i buskarna och hoppas att han köper sig en annan hund.
Så: söt hund uppväger dumma handlingar. Jag är ett miffo men det tycker inte vovven så jag är nöjd ändå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar