torsdag 2 april 2009

Stockholms blodbad?

Lillstinta har varit hemma hela veckan, snorig men mest väldigt hostig. Ont i halsen har gjort att hon har svårt att svälja och därmed ätit ganska dåligt. I dag fick hon näsblod, eller låt oss säga näsprut. Hela hon,badrummet,storasyster och jag själv blev helt nerblodade. Efter en halv påse bomull fick jag ordning på det och nu får hon ligga helt stilla tills det gett sig. Får försöka få i henne mera mat så det ordnar sig.
För övrigt så är det HELT tyst från visst håll så han förstod mitt ultimatum. Sen hade jag nog önskat att han valt annorlunda, men va fan, man kan inte få allt. Dessutom kommer ju våren nu och då är det dumt att binda upp sig.
Har just börjat läsa "Snabba cash" och jag måste säga att jag har svårt att låta bli boken. Kanske inte det mest välskrivna man läst, men jag gillar ämnet och den snabba takten. Jag, en knarkmogul??

1 kommentar:

  1. Snabba Cash är sketansbra. Har lyssnat på den som ljudbok.

    SvaraRadera