måndag 6 april 2009

En vanlig dag på jobbet?

Det var inte en människa i närheten när jag kom till jobbet i morse.Så för att få tiden att gå diskade jag deras disk och plockade undan lite. En kopp kaffe senare kom så ena chefen, vi flyttade lite tunga grejer och jag ramlade ner i ett hål. Fick sedan karateslå undan en planka som kom farande och gick därifrån en stund.
Eftersom den andra chefen är nyopererad så fick jag istället tvätta håret åt henne och lite sånt pyssel. Så gick sedan dagen, lite hårt arbete här och lite personlig assistans där. Helt ok för mig, hjälper gärna till där jag kan.
Tror däremot att inte många får göra de saker jag gör under en arbetsdag, detta var bara ett litet axplock. Ombyte förnöjer och jag har till dags dato aldrig gjort samma sak två dar på raken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar