onsdag 1 april 2009

Jag är skeptisk!

Fenomenalt avslut taget, nu är alla trollen ute i ljuset och mitt samvete är rent! Klarlagt och klargjort, kostade bara lite stolthet. Duktig flicka!!
Ute skiner solen och jag känner livsandarna knacka på. Älskar sol och värme, vill sitta ute på min uteplats med en kopp kaffe och lukta på våren. Ännu ett par veckor kvar men hoppet finns där.
Men en sak undrar jag över; har en ganska bra magkänsla och den säger mig att kamraten som nu inte hört av sig på en vecka har ställt till det för sig. Tror även att hon ställt till det för mig, varför annars inte höra av sig? Hoppas att jag har fel, vi har ett gemensamt intresse och jag lovar: Är det som jag ibland misstänker så kan ni hälsa på mig på Hinseberg (heter det så?) för då blir det slakt!!
Vad det gäller allting annant här i livet, jag försöker att inte bli bitter, så är jag skeptisk!

3 kommentarer:

  1. Får jag också komma och sitta på din uteplats i solen och värmen? Skippar kaffet dock.

    Kiruna suger.

    SvaraRadera
  2. Jepp, inga problem. Du kan få te istället!

    SvaraRadera
  3. Skeptisk må vara bättre sägs det!

    SvaraRadera