tisdag 7 april 2009

Aldrig mer!

Efter att ha tryckt i mig fyra portioner mat drog jag i mig en halv liter kaffe och sex stycken pepparkakor. Sen kom jag på att de nog är två år gamla. Fick lite fika hos mina vänner och undra om det inte slank ner en godisbit på vägen också.
Vaknade mitt i natten av ett mullrande, kom på att det var min överfulla mage som skrek och jag har mått lite så där hela dagen.
Fick även för mig att prova chefens "spikmatta", ni vet de där med plastpiggar som ska vara bra för krämpor och blodomlopp, världsvält och allt möjlig skit. Fick inte så ont som folk brukar, lite röd på ryggen bara. Men ändå sen dess har jag varit så trött så klockorna stannar. Var tvungen att sova middag och är nu, 21.23, så trött så jag måste gå till sängs.
Så, inge mer överätande och definitivt ingen mer spikmatta. Fy fan, jag kan knappt hålla mig vaken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar