torsdag 16 april 2009

Men va fan?

Om det är någon som har sett mig så säg gärna till. Jag väntar på vårkänslor och vårbeteende men ingenting händer. Alltså måste jag vara försvunnen!
Efter en OERHÖRT lång och tråkig(inne i mitt huvud) vinter, har jag sett fram emot mitt vårjag. Full rulle, rastlös och fullt span på allt som rör sig. Nu är det mest gäsp, nä han var inte söt. Jag går och plockar ludd i torktumlaren istället. Va fan?
Dessutom brukar jag göra rent hus hemma, städa och putsa fönster. Kasta mig ut på uteplatsen så fort solen lyser för att göra i ordning.Nu går jag och jobbar, kommer hem,lagar mat och stickar(?). Låter inte som jag alls. Nä, helt ärligt. Ge mig en spark i arslet så jag kommer igång med "SkandalSusanne" så skickar vi denna trötta variant på permanent semester till långtbortistan. Sa jag va fan?!

1 kommentar:

  1. tyckte jag såg vårsusanne irra runt här i zinken, hon har inte hittat hem än....tar med henne nästa gång hon fladdrar förbi

    SvaraRadera