fredag 24 april 2009

Jag lovar och svär.........

Nu går skam på torra land, jag har varit magsjuk.Jag, som ALDRIG åker på sånt har legat däckad i 24 timmar. Det har inte spelat nån roll om alla jag känner inklusive mina barn har mått dåligt, jag har aldrig kännt mer än ett lätt illamående. Efter ett par öl som i och för sig drog ovanligt mycket, kände jag att något var fel. Så hela natten och hela nästa dag tillbringade jag lätt frammåtböjd. Sen kom jag på att osten som jag smälte över middagsmaten nog hade stått framme liiiiiite för länge. Så nu har jag blivit av med den oskulden, känner mig fortfarande lite skakig och kan bara hoppas att det är över för gott.
Så jag lovar och svär att ALDRIG mer äta ost som bott på diskbänken längre än ett dygn. Man är en riktig fräsching, eller hur?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar