fredag 3 april 2009

Men är jag blond i hela huvet?

Nu har jag/vi varit till affären TRE gånger idag. Fattar inte hur man kan glömma saker varje gång man går dit?! Kanske beror det på att jag suttit hemma med sjukt barn en hel vecka och inte träffat en människa. Sjukt understimulerad är jag, så till den milda grad att jag börjat sticka!! Började med en halsduk till Barbie, och nu kan jag inte sluta.Har inget mål, jag kör på tills garnet är slut.
Satt på trappan och läste min bok i den stekheta solen, man verkligen känner hur man fylls med livslust och energi. Det jag glömmer är att jag blir röd som en kräfta och nu ser jag ut som ett skållat ollon. Tur att det inte vankas dejt idag då. För övrigt vill jag önska en trevlig helg och god mental hälsa till er alla. Hoppas jag överlever helgen utan att mina barn stryker med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar