tisdag 29 december 2009

Så var julen förbi och det nya året står för dörren. Vi firade jul den 26:e när barnen kom hem från sina fäder, med allt vad det innebär med gamlingar och julstök. Men alla verkar nöjda och PS3:an går varm, det spelas hela tiden.
Fick ett samtal av en vän idag som gjorde lite ont i hjärtat. Han är så snäll och god men det blir så jobbigt i längden. Trots ett nu ganska långt förhållande så känns det som att han dricker så fort han inte är med henne eller jobbar. Han kommer aldrig ihåg vad vi pratade om förra gången och det blir tjatigt att upprepa sig. Dessutom tycker han att jag ska lägga ner mitt förhållande ena gången, och nu när jag gjort det så undrar han varför. Det är en vänlig själ men jag undrar om det går utför med honom och hans kvinna(även hon låter bli att spotta i glaset).
Visst, jag har perioder när jag "självmedicinerar" men jag har även måttliga och helt vita perioder. Det är synd om människorna.
Ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen men jag har haft ett par för jävliga dagar med så mycket nackvärk att jag faktiskt har kräkts av smärta. J var förbi en snabbis igår och jag kunde knappt prata, var helt borta i värken. Men nu har jag precis varit på apoteket och tömt deras hyllor så nu ska jag väl klara nyårsfirandet iaf.
Just det, måste kolla vad kidsen anser vara bra nyårsmat. Tror inte hummer och oxfilé står överst på deras lista, även om den gör det på min.
Så ha ett trevligt nyår så syns vi på andra sidan.


Tack o hej värktjej

1 kommentar:

  1. Hej, jag heter "ALLIE REYNA" Jag är från USA. Jag var gift i 7 år med Ruben. Saker började bli ful och vi hade slagsmål och argument nästan varje gång. Det blev sämre vid en tidpunkt som han lämnade för skilsmässa ... Jag försökte mitt bästa för att få honom att ändra sig och stanna hos mig men all insats var meningslös. Jag bad om och försökte allt men ändå fungerade ingenting.

    Genombrottet kom när någon introducerade mig till den här underbara, stora stavningskastaren som till sist hjälpt mig ut ... Jag har aldrig varit ett fan av saker som detta men bara bestämde mig för att försöka motvilligt, för att jag var desperat och lämnade inget val ... Han gjorde speciella böner och använde rötter och örter ... Inom 2 dagar kallade han mig och var ledsen för allt det emotionella trauma han hade orsakat mig, han flyttade tillbaka till huset och vi fortsätter att leva lyckligt. vilket underbart mirakel Baba Egbe gjorde för mig och min familj.

    Jag har introducerat honom till många par med problem över hela världen och de har haft goda nyheter ... Jag tror starkt på att någon där ute behöver sin hjälp. För brådskande hjälp av någon typ, kontakta Baba Egbe nu via hans Email: babaegbetemple@gmail.com eller WhatsApp honom på 7 (926) 512-8701.

    SvaraRadera