måndag 21 december 2009

Insnöad och utfryst?

Har haft ett enormt behov av att gå ut på krogen den senaste tiden. Verkligen göra slag i det faktum att jag är singel igen. Eller ja, det blev väl aldrig något riktigt förhållande mellan oss men jag är den trogna typen oavsett om det är på eller lite av. Dock gjorde nog kylan och snön folk mindre benägna att åka in till stan, så vi blev kvar i denna eländiga kommun igen.
Den lokala krogen fick duga men den sög och jag var hemma tidigt, nä just det, fick skjuts till grannkommunen för att äta hamburgare och mucka med MC-snubbar.
Lördag tillbringades hos goda vänner med mat,glögg och mycket skitsnack. Inte ett ord är genomtänkt eller djupsinnigt men roligt har man.
Vi trotsade elementen och tog bilen till Utö-färjan igår. Det kändes ganska absurt att ge sig ut i skärgården mitt i vintern men det var tjusigt med all snö och julpynt. Kanske inte världens största julmarknad men mysigt och annorlunda.Jag blev djupt imponerad av värdshuset julbord och kommer nog att besöka det nästa år.
Nu är det bara 3 dagar kvar till julafton och jag har inte tagit tag i något så det blir nog att sitta hemma ensam då. Barnen är hos pappa och kommer först på annandagen. Nåväl, det går nog bra. Nu ska jag göra nytta.

Tack o hej frusentjej

1 kommentar:

  1. Hej, jag heter "ALLIE REYNA" Jag är från USA. Jag var gift i 7 år med Ruben. Saker började bli ful och vi hade slagsmål och argument nästan varje gång. Det blev sämre vid en tidpunkt som han lämnade för skilsmässa ... Jag försökte mitt bästa för att få honom att ändra sig och stanna hos mig men all insats var meningslös. Jag bad om och försökte allt men ändå fungerade ingenting.

    Genombrottet kom när någon introducerade mig till den här underbara, stora stavningskastaren som till sist hjälpt mig ut ... Jag har aldrig varit ett fan av saker som detta men bara bestämde mig för att försöka motvilligt, för att jag var desperat och lämnade inget val ... Han gjorde speciella böner och använde rötter och örter ... Inom 2 dagar kallade han mig och var ledsen för allt det emotionella trauma han hade orsakat mig, han flyttade tillbaka till huset och vi fortsätter att leva lyckligt. vilket underbart mirakel Baba Egbe gjorde för mig och min familj.

    Jag har introducerat honom till många par med problem över hela världen och de har haft goda nyheter ... Jag tror starkt på att någon där ute behöver sin hjälp. För brådskande hjälp av någon typ, kontakta Baba Egbe nu via hans Email: babaegbetemple@gmail.com eller WhatsApp honom på 7 (926) 512-8701.

    SvaraRadera