torsdag 17 december 2009

Drömtydning del 3?

Helt ärligt, skulle Freud få tag i mina drömmar så skulle han vända sig i sin grav. Eller t om vända någon i en annan grav. Jag misstänker att jag är helt sjuk i huvudet så du får avgöra:
Min kamrat och jag åkte Ålandsbåt. Det var trevligt och ett par snygga pojkar bjöd på dricka. När vi klev av båten var vi vilse. Då visade det sig att vi bestämt oss för att lifta genom landet. Planen var att ta sig till Kiruna.
Vi står utanför nån form av barnland, du vet där ungar kan leka och det finns små hus med olika teman. Jag tittar på skyltarna men känner inte igen mig. Min inre kompass säger höger så vi börjar gå. Då stannar en bil, en liten farbror frågar om vi vill åka med. Sagt och gjort, min kompis (vet ej vem) sätter sig bakom farbrorn och jag sätter mig bakom hästen(!).
Den lille farbrorn vänder sig om och förklarar att han brukar ta en kvällstur med bilen för att hästen gillar det så mycket. Hästen, som vid det här laget fått lite mänskliga drag i ansiktet, frustar och nickar instämmande.
Det blir lite tyst och efter några mil får vi kliva av då det är dags för kvällshavren. Vi står nu i det vackraste landskap jag någonsin sett, allting är mörkblått och man bara förväntar sig att se tomten komma åkande. Det gör han inte så vi får gå, återigen ingen aning om vart vi är. En stund senare kliver vi in på en innergård/köpcentra. I mitten ligger en stor snöhög som vi bestiger för att se bättre. Det hjälper inte men vid våra fötter ligger ett litet kit för småtjejer som gillar hästar. Hovkrats,kam och lite sådana saker men en sak fattas, grimman.
Då vet vi att farbrorn och hästen varit här och vi drar en suck av lättnad; vi är på rätt spår!!

Tack o hej oroligtjej

1 kommentar:

  1. Hej, jag heter "ALLIE REYNA" Jag är från USA. Jag var gift i 7 år med Ruben. Saker började bli ful och vi hade slagsmål och argument nästan varje gång. Det blev sämre vid en tidpunkt som han lämnade för skilsmässa ... Jag försökte mitt bästa för att få honom att ändra sig och stanna hos mig men all insats var meningslös. Jag bad om och försökte allt men ändå fungerade ingenting.

    Genombrottet kom när någon introducerade mig till den här underbara, stora stavningskastaren som till sist hjälpt mig ut ... Jag har aldrig varit ett fan av saker som detta men bara bestämde mig för att försöka motvilligt, för att jag var desperat och lämnade inget val ... Han gjorde speciella böner och använde rötter och örter ... Inom 2 dagar kallade han mig och var ledsen för allt det emotionella trauma han hade orsakat mig, han flyttade tillbaka till huset och vi fortsätter att leva lyckligt. vilket underbart mirakel Baba Egbe gjorde för mig och min familj.

    Jag har introducerat honom till många par med problem över hela världen och de har haft goda nyheter ... Jag tror starkt på att någon där ute behöver sin hjälp. För brådskande hjälp av någon typ, kontakta Baba Egbe nu via hans Email: babaegbetemple@gmail.com eller WhatsApp honom på 7 (926) 512-8701.

    SvaraRadera