söndag 13 december 2009

Som alltid...

Jag är en nördmagnet. Troligtvis för att jag själv är en nörd, men det kan även bero på att jag utstrålar en slags snällhet (de säger så), folk känner sig tydligen trygga med mig om de lider av någon mental defekt.
Var på party igår, väldigt trevligt o otroligt god mat! Åt mig till ett bråck tror jag. Hur som helst så slår det aldrig fel, jag hamnar med de intellektuella på ena sidan o blådårarna på andra sidan. Nu gillar jag ju detta, finns ingen prestige hos mig att umgås med "innefolket". Jag är inte rädd att deras konstighet ska fälla en skugga över mig utan jag fullkomligt frossar i deras egenhet. Ställer massvis med frågor för att ta reda på hur det ser ut i deras liv/skallar.
Slår på charmen o kommer oftast väl överens med dessa typer. Är rätt nyfiken av mig o lägger hellre tid på konstigt folk än vanliga som bara är som alla andra o inte vågar sticka ut. Man lär sig en hel del också. Bara att ha en KTH:are som bordsdam kan få en att tänka till lite.
Men för att återspegla mitt förra inlägg, hur konstiga de än är så inte fan tänker det som jag ändå. Jag är en udda fågel.

Tack o hej frossartjej

1 kommentar:

  1. Hej, jag heter "ALLIE REYNA" Jag är från USA. Jag var gift i 7 år med Ruben. Saker började bli ful och vi hade slagsmål och argument nästan varje gång. Det blev sämre vid en tidpunkt som han lämnade för skilsmässa ... Jag försökte mitt bästa för att få honom att ändra sig och stanna hos mig men all insats var meningslös. Jag bad om och försökte allt men ändå fungerade ingenting.

    Genombrottet kom när någon introducerade mig till den här underbara, stora stavningskastaren som till sist hjälpt mig ut ... Jag har aldrig varit ett fan av saker som detta men bara bestämde mig för att försöka motvilligt, för att jag var desperat och lämnade inget val ... Han gjorde speciella böner och använde rötter och örter ... Inom 2 dagar kallade han mig och var ledsen för allt det emotionella trauma han hade orsakat mig, han flyttade tillbaka till huset och vi fortsätter att leva lyckligt. vilket underbart mirakel Baba Egbe gjorde för mig och min familj.

    Jag har introducerat honom till många par med problem över hela världen och de har haft goda nyheter ... Jag tror starkt på att någon där ute behöver sin hjälp. För brådskande hjälp av någon typ, kontakta Baba Egbe nu via hans Email: babaegbetemple@gmail.com eller WhatsApp honom på 7 (926) 512-8701.

    SvaraRadera