fredag 18 december 2009

Drömtydning del 4

Så var det dags igen, jag kan inte komma ihåg hela drömmen men nu är jag i vilda västern. Driver en saloon och är känd för mitt hårda men rättvisa sätt. Jag slänger ut fyllbultar och spöar upp drägg.
Helt plötsligt är jag student på nån vuxenskola, ännu iförd mina stora kjolar och vi ska ha lov. Alla har börjat packa för att fara hem men jag vet inte vart jag ska ta vägen.
Då kliver HAN genom dörren, iförd ett nonchalant leende och boxershorts. Det är en gammal klasskamrat som jag inte tänkt på under 25år. Ser ut som en fotomodell, lägger sig på alla möbler och poserar. Ler förföriskt och säger "du o jag stumpan" hela tiden.
Jag är förvånad över hans otroliga utseende och får en känsla av att han ska rädda mig och blir lugn och varm. Då kommer hans mamma, tar honom i örat och skäller ut honom för att han springer runt i kalsonger. Jag skakar på huvet och går in i min saloon med ett illmarigt leende på läpparna.
Behöver jag säga att när jag vaknat kollade jag upp honom på FB. Han är tunnhårig, grymt överviktig och lika porrig som en död bäver.
Ja jösses, tur att tant ska ut o leva rövare idag, kanske man får se lite schysst lammkött som kan ta bort smaken ur munnen.

Tack o hej ingagubbartjej

2 kommentarer:

  1. Man kan tro att du precis storstädat i livet? Och den som blev utstädad visade sig vara den som skulle bli det också...hehe

    Syster/drömtyderska

    SvaraRadera
  2. Hej, jag heter "ALLIE REYNA" Jag är från USA. Jag var gift i 7 år med Ruben. Saker började bli ful och vi hade slagsmål och argument nästan varje gång. Det blev sämre vid en tidpunkt som han lämnade för skilsmässa ... Jag försökte mitt bästa för att få honom att ändra sig och stanna hos mig men all insats var meningslös. Jag bad om och försökte allt men ändå fungerade ingenting.

    Genombrottet kom när någon introducerade mig till den här underbara, stora stavningskastaren som till sist hjälpt mig ut ... Jag har aldrig varit ett fan av saker som detta men bara bestämde mig för att försöka motvilligt, för att jag var desperat och lämnade inget val ... Han gjorde speciella böner och använde rötter och örter ... Inom 2 dagar kallade han mig och var ledsen för allt det emotionella trauma han hade orsakat mig, han flyttade tillbaka till huset och vi fortsätter att leva lyckligt. vilket underbart mirakel Baba Egbe gjorde för mig och min familj.

    Jag har introducerat honom till många par med problem över hela världen och de har haft goda nyheter ... Jag tror starkt på att någon där ute behöver sin hjälp. För brådskande hjälp av någon typ, kontakta Baba Egbe nu via hans Email: babaegbetemple@gmail.com eller WhatsApp honom på 7 (926) 512-8701.

    SvaraRadera