torsdag 10 december 2009

Same shit different day...

GAHHH, vilken träningsvärk jag har. Skulle mota Olle i grind och jaga bort den med en långpromenad. Slutade med akutont i hela kroppen och lite i själen också.
Det blir svårare och svårare att komma ihåg saker, jag kan knappt få ihop till ett inlägg här och när N var på besök satt jag mest tyst, när hon gått kom jag på en del av det jag tänkt prata med henne om.
Men det är bara att köpa läget och inte gräva ner sig. I stället kan man kolla in lite roliga bloggar och annat trams. Här är en brud som är helt underbart störd, http://bloggterrier.blogspot.com/, upptäckte henne idag och hon verkar skön.
Sen vet jag inte om ni minns saltmannen? Jag körde en hel del förut, texter som folk har hört fel. Kanske du redan varit in där men om inte så prova, riktigt roligt! http://www.saltmannen.se/.
Nu ska jag ladda för morgondagens luciatåg. Jag slipper tåga men måste dock beskåda.
Just det, för att återknyta till rubriken, jag har återigen fått en sexdåre efter mig på FB. Denna gång av någon som jag trodde var en vän. Damn these good looks, hehe.

Tack o hej ljusihårettjej

1 kommentar:

  1. Hej, jag heter "ALLIE REYNA" Jag är från USA. Jag var gift i 7 år med Ruben. Saker började bli ful och vi hade slagsmål och argument nästan varje gång. Det blev sämre vid en tidpunkt som han lämnade för skilsmässa ... Jag försökte mitt bästa för att få honom att ändra sig och stanna hos mig men all insats var meningslös. Jag bad om och försökte allt men ändå fungerade ingenting.

    Genombrottet kom när någon introducerade mig till den här underbara, stora stavningskastaren som till sist hjälpt mig ut ... Jag har aldrig varit ett fan av saker som detta men bara bestämde mig för att försöka motvilligt, för att jag var desperat och lämnade inget val ... Han gjorde speciella böner och använde rötter och örter ... Inom 2 dagar kallade han mig och var ledsen för allt det emotionella trauma han hade orsakat mig, han flyttade tillbaka till huset och vi fortsätter att leva lyckligt. vilket underbart mirakel Baba Egbe gjorde för mig och min familj.

    Jag har introducerat honom till många par med problem över hela världen och de har haft goda nyheter ... Jag tror starkt på att någon där ute behöver sin hjälp. För brådskande hjälp av någon typ, kontakta Baba Egbe nu via hans Email: babaegbetemple@gmail.com eller WhatsApp honom på 7 (926) 512-8701.

    SvaraRadera