tisdag 8 december 2009

Eh, vad är det för dag?

Jaha, samma visa igen, minns inte någonting på flera dagar. Hm, vet att mannen var här i söndagskväll, vi käkade kebab och kollade film. Vad hände då igår? Sov i kapp halva dan sen blev det en del spring i källaren, stora dottern behövde loppisgrejer och hennes pappas exfru ville låna luciakläder. Ja, sånt bra ex är jag att jag inte har problem med andra ex!
I dag har jag i alla fall börjat ordentligt med julklapparna. Stora tjejen har fått det hon längtat efter och jag har köpt en present till hela familjen. Jag kan knappt vänta, så sugen är jag på att öppna den. Hoppas att barnen gillar den lika mycket som jag. Nu är det bara några småsaker kvar + galningarna i norrland förstås.
I morgon ska jag ta mig fan träna, det är hundra dagar sen och jag saknar det som tusan. Vill inte tappa det och det dras ju pengar varje månad så det är bäst att passa på.
Nu ska jag dö en smula, är helt slut efter affärsspring i timtal och soffan talar sitt tydliga språk; jag är gjord för att ligga på!!

Tack o hej tekniknördtjej

1 kommentar:

  1. Hej, jag heter "ALLIE REYNA" Jag är från USA. Jag var gift i 7 år med Ruben. Saker började bli ful och vi hade slagsmål och argument nästan varje gång. Det blev sämre vid en tidpunkt som han lämnade för skilsmässa ... Jag försökte mitt bästa för att få honom att ändra sig och stanna hos mig men all insats var meningslös. Jag bad om och försökte allt men ändå fungerade ingenting.

    Genombrottet kom när någon introducerade mig till den här underbara, stora stavningskastaren som till sist hjälpt mig ut ... Jag har aldrig varit ett fan av saker som detta men bara bestämde mig för att försöka motvilligt, för att jag var desperat och lämnade inget val ... Han gjorde speciella böner och använde rötter och örter ... Inom 2 dagar kallade han mig och var ledsen för allt det emotionella trauma han hade orsakat mig, han flyttade tillbaka till huset och vi fortsätter att leva lyckligt. vilket underbart mirakel Baba Egbe gjorde för mig och min familj.

    Jag har introducerat honom till många par med problem över hela världen och de har haft goda nyheter ... Jag tror starkt på att någon där ute behöver sin hjälp. För brådskande hjälp av någon typ, kontakta Baba Egbe nu via hans Email: babaegbetemple@gmail.com eller WhatsApp honom på 7 (926) 512-8701.

    SvaraRadera