tisdag 15 december 2009

Mummel,mummel

Det magonda släpper inte taget, men nu vet jag ju varför i alla fall. Mannen ringde idag trots att jag bett honom att vänta med att ringa tills han kommit hem. Så fort jag hörde hans röst drog magen ihop sig i en liten knut. Det som skapar värken är vetskapen om att det snart är över.
Jag har funderat, vridit och vänt på allt men faktum kvarstår, det funkar inte. Han är en drömman på många sätt, otroligt snäll och omtänksam, vuxen och mogen. Men tyvärr saknas gnistan, jag är helt enkelt inte där ordentligt.
Så jag lider, det är alltid svårt att lämna, nästan värre än att bli lämnad tycker jag. Blir man dumpad har man i alla fall rätt att vara förbannad och sårad, kanske hata lite t om.
Nu får jag bara dåligt samvete och kommer nog länge att undra om jag gjorde fel.
Jag tycker hur som helst att man måste vara ärlig, kan ju inte hålla honom på halster för min egen skull.

Tack o hej singeltjej

1 kommentar:

  1. Hej, jag heter "ALLIE REYNA" Jag är från USA. Jag var gift i 7 år med Ruben. Saker började bli ful och vi hade slagsmål och argument nästan varje gång. Det blev sämre vid en tidpunkt som han lämnade för skilsmässa ... Jag försökte mitt bästa för att få honom att ändra sig och stanna hos mig men all insats var meningslös. Jag bad om och försökte allt men ändå fungerade ingenting.

    Genombrottet kom när någon introducerade mig till den här underbara, stora stavningskastaren som till sist hjälpt mig ut ... Jag har aldrig varit ett fan av saker som detta men bara bestämde mig för att försöka motvilligt, för att jag var desperat och lämnade inget val ... Han gjorde speciella böner och använde rötter och örter ... Inom 2 dagar kallade han mig och var ledsen för allt det emotionella trauma han hade orsakat mig, han flyttade tillbaka till huset och vi fortsätter att leva lyckligt. vilket underbart mirakel Baba Egbe gjorde för mig och min familj.

    Jag har introducerat honom till många par med problem över hela världen och de har haft goda nyheter ... Jag tror starkt på att någon där ute behöver sin hjälp. För brådskande hjälp av någon typ, kontakta Baba Egbe nu via hans Email: babaegbetemple@gmail.com eller WhatsApp honom på 7 (926) 512-8701.

    SvaraRadera