måndag 12 april 2010

Medicin är inte alltid bra

Man ska inte kombinera penicillin och sprit, man blir jättefull. Satte lite nya rekord i fredags och känslan är sådär kul. Men va fan, shit happens. For in till stan på lördagen för att hålla N sällis när hon letade efter sin bröllopsklänning med stort B. Jag har annars ett väldigt gott lokalsinne men vi sprang som yra höns runt byn till de butiker hon valt ut. Så till sist, fann hon den. Tror nästan jag såg en lyckotår i hennes öga och det blev nog lite fred på jorden just då.
Väl hemma var jag ganska mör, bakis på stan är ingen höjdare, men som den trooper jag är slog vi till med ytterligare en utgång. Två dar på raken på lokalkrogen är mer än vad jag klarar av mentalt. Samma puckade människor (män i skor) som pratar om samma puckade saker. Då krävs det en hel del innanför västen. Funderar helt ärligt på att aldrig gå dit igen, nu börjar ju sommarsäsongen så då kan man hänga på söder.
Fast nu får det vara lugnt ett tag, måste spara lite stålar så man har på rockbåten sen.
Kan avsluta med att säga att min käre vän J är framme på andra sidan jorden och ska göra sitt första jobbpass idag. God lycka till honom säger jag och hoppas att han trivs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar