tisdag 6 april 2010

Fläsket brinner

Tog en låååång promenad i det fina vädret idag, har som sagt gått upp lite väl mycket så man får röra på sig. Glömde tyvärr att jag får blödande skavsår av gympadojjorna så jag smet in till M på en kaffe på hemvägen. Brandkåren kom körande och jag smög efter, nyfiken som man är. En bil hade kört av vägen o hamnat på gångvägen under, ståendes på nosen liksom. Ville inte glo för länge så jag hoppas det gick bra för de inblandade.
Väl hemma blev det en tidig middag för jag hade missat lunchen. En massa kolesterol senare ringer J och frågar om jag vill hålla sällskap när han ska äta. Sagt o gjort. Vid det laget var jag lite sugen så jag åt oxå, igen. En öl till det o en chokladbit efter gör ju helt enkelt att jag måste gå dubbelt så långt i morgon. Suck.
Jag får nog räkna med att förbli en tjockis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar