måndag 19 april 2010

Juppjahajaså

Ja tänk vad tiden går. Lördagen gick åt till lillstintas simtävlingspremiär. Bara fyra ur hennes grupp ställde upp vilket är märkligt med tanke på hur länge de har simmat jämfört med henne. Men hon är en liten tuffing och fast hon kom tvärsist i sitt heat (25 m bröstsim) så var hon nöjd och glad, perfekt inför kommande tävlingar då hon nu fått lite vana och erfarenhet.
Som belöning fick hon spendera över en timme i djuraffären i söndags, vi fick veta allt om marsvinet Frasse och hur man sköter ett saltvattenakvarium (tack D).
Kom iväg till gymet idag oxå, shit två gånger på en vecka, men trots att jag kör mycket lättare vikter och färre rep så lyckades jag paja knät idag. Kan inte gärna ta i mindre, då kan jag lika bra stanna hemma. Men, men, det ordnar sig nog till slut.
I morgon är det hemmapremiär för Bajen men eftersom jag glömt att köpa biljett så blir det nog att stanna hemma. Så typiskt mig att glömma bort sådana saker. Nåja, vad är väl en match på Söderstadion? I kväll blir det framstupa ryggläge i soffan, helt slut efter träning och pollen. Gamla tanter måste helt enkelt ta det lugnt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar