onsdag 4 augusti 2010

Efter en massa kravlande är jag väl halvvägs uppe ur gropen o jag tror att det mesta egentligen handlar om nån sorts sommarblues. Man känner att tiden rinner iväg o det är så dåligt väder så det känns som höst redan nu.
Var dock iväg o tog hand om den rent köttsliga biten iaf. Stark attraktion är alltid trevligt, men det som jag trodde skulle bli en riktig åktur rann ut i en fyra timmar långt samtal om rätt djupa saker o ett o annat påhopp. Förstår egentligen inte vad han vill men ibland beteer han sig som att han är intresserad av nån form av förhållande. Inte bra. Detta blir då den andre mannen på kort tid som inte riktigt vet vad han vill o jag har ingen lust att reda ut det åt dem, dra inte in mig i något som jag bara ser som en fysisk förbindelse. Suck.
Kom iväg till gymet för första gången på flera månader bara för att se att det förvandlats till nån jävla fritidsgård. Ungtuppar som inte vet hur man tränar sitter på alla maskiner o pratar!? Gå till centrum istället, tjacka en Cola o skryt om hur trimmad moppen är, jag är här för att träna era idioter!
Hehe, vilket muntert intryck jag ger va? Sorry, det är inte meningen, jag bara öser ur mig o då blir det som det blir. Nu är det dags för mellis, tja då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar