torsdag 12 augusti 2010

Gaah, sicket miffo!

Jag brukar inte låta mig påverkas av idioter. Man håller sig undan så gott det går och skiter i dem. Jo tack, så länge de låter en vara ja. Ett riktigt äckel till granne slog till med sin "IQ" igår och jag funderar på att spöa upp henne. Hon limmar på min vän, blir skitsur när hon ser att han är med mig. Förbjuder mig att dansa med hennes son(?) och är allmänt otrevlig.
Hon är ökänd för sitt ljugande, att hon ligger med allt som inte är väggfast och att hon är psyko. Skiter jag i så länge det inte drabbar mig, hon kan sno sin dotters pojkvän utan att jag gör mer än suckar. Men varför ska hon ens titta på mig? Tror hon verkligen att jag låter mig dras ner till hennes nivå? Eller ja, jag sitter ju här och gnäller men aldrig att jag tänker bli som hon. Aldrig.
Jävla kossa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar