söndag 15 augusti 2010

Finfrämmande

Fast jag känner ju henne, min kära systerdotter som är på besök. Eftersom vi var tvungna att befinna oss(jag o dotter alltså) på sjukhus hela fredagen så bestämde vi raskt att hålla löftet om att åka in till The Voice dagen i kungsan. Om hon orkade vill säga, vi väntar på provsvar men hon var mycket piggare igår.
Däremot är det kanske inte så kul för oss vuxna med detta myller av fjortisar som lyssnar på denna tveksamma musik. Men va fan, har man lovat så har man.
Det var nog den varmaste/kvavaste/svettigaste/fuktigaste dagen i mannaminne och vi höll på att dö flera gånger. En runda på söder för att se midnattsloppet höll på att kosta oss förståndet. Vi har nog sett hela stockholms befolkning, jösses vad mycket människor men det är det jag gillar mest med denna stad: Folkfest på gatorna, fullt ös överallt och man kan bara sitta och titta på folk som underhållning.
Kom just på att min systerdotter läser min blogg och jag läser hennes. Det lär bli lite olika tolkningar av samma händelser. Hm, kanske läge för ett bloggkrig??
Hehe, handsken är kastad kära lilla systerdotter....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar