onsdag 18 augusti 2010

Adjöss o tack för fisken!

Jag städar ur mitt liv, för sista gången hoppas jag. Mår bättre än på mycket länge, har hittat en inre balans o gått vidare med det som är viktigt för mig. Klippt band till folk som jag inte umgåtts med på ett år, tydligen har de kafferep o pratar om mitt liv så tydligen är jag intressant. Tar bort dem helt o hållet o ser framåt.
Jag är ovanligt glad för jag känner en sådan lättnad när jag nu äntligen släppt allt, till fullo. Som en normalintelligent person analyserar jag alltid min egen del i det som händer o nu känner jag mig klar med det mesta. Om du inte håller med, om du tycker att jag är en hemsk människa så är det upp till dig. Jag har rett ut det som måste redas ut, det som inte går att lösa får vara. Har du en massa problem med mig men inte tagit upp det? Synd, då går det inte att fixa o jag kan inte reda ut det jag inte vet om.
Lätt om hjärtat lägger jag ner denna blogg för evigt. Kanske dyker jag upp någon annanstans men nu vill jag inte att fler ska veta "för mycket" om mig, jag stänger dörren ett tag o fokuserar på nya saker.
Jag är inte sur,bitter eller arg. Hatar ingen o förtalar ingen. Bara värnar om det lilla som är kvar o letar efter vuxna människor som kan förmedla det de vill utan att tjura, bråka eller tycka synd om sig själva.
Mår som sagt toppen o lägger mer tid på att må bra o jobba på de sidor som är mindre bra.
Så farväl min vän, sköt om dig o kom ihåg: liver är för kort för att gå med offerkoftan på. Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar