torsdag 15 juli 2010

Two days and counting..

Ingen större variation i värmen. Tyvärr lite för lite strandliv men man har som fullt upp. Min kära syster och hennes väninna var förbi efter en tripp till utlandet, och de gladde oss med god mat och trevligt sällskap. En liten kvällsseans med henne och J inför det stora bröllopet ledde till konsumtion av rosévin och skratt.
Det som inte är att skratta åt är att trots en hel dags springande i affärer står jag fortfarande utan klänning och får ta den jag skaffade till min 40års dag. Inget större fel på den men dragkedjan vill inte funka och den är grymt urringad. Nu har jag kommit till en punkt när jag inte orkar bry mig längre och tar på mig vad som helst.
Synd är däremot, att min bordsman(?) inte kan komma. Han hostar nåt förskräckligt så det blir doktorn istället. Han är rolig och lättsam så jag såg fram emot hans sällskap.
Nåväl, jag är på riktigt dåligt humör så jag ska avsluta med att hänvisa till den andra bloggen som ingen känner till, hehe. Där står allt.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar