måndag 5 juli 2010

Ingen ork

Borde fixa bloggdesignen, borde städa huset o ta tag i diverse saker inför det stora. Men, så klart, då blir man sjuk istället. Har haft småont i halsen sen Utö men i natt vaknade jag klockan fyra o hostade i två timmar. Kul. Lite feber på det o nu är jag inte så kaxig.
Träffade B i fredags. Det var verkligen på tiden, det är säkert ett år sen han var här. En mycket snäll o gullig men förvirrad man. Har lovat att ta tag i hans träning igen så han kommer i form. Sen blev det utgång på lokalhaket istället för in till stan som det var tänkt. M mådde inge vidare så vi får ta det en annan gång. Kom äntligen fram till att J, efter 13 år, ska sluta stöta på mig så kan vi hitta på kul grejer istället. Han är otroligt rolig o störd så det ska bli kul om det blir av.
Fick lov att ta hand om en annan överförfriskad kamrat istället, har nog aldrig sett honom så packad men aldrig heller så glad. Roligt.
Grillning o groggtest på lördag var trevligt men jag fick nog på ett annat plan. Är för otålig för att ha en snubbe som inte tar tag i saker, som är superpå o planerar att vi absolut måste ses i helgen trots barn o grejer, för att sen knappt höra av sig. Var ganska rak i mina åsikter så han har vi nog sett för sista gången.
Har tyvärr inte det tålamodet längre, även om jag gärna hjälpt honom framåt om han bara varit lite tuffare. För vek funkar inte om man ska hänga med mig. Snäll ja, mesig nej.
Så tillbaka till ruta ett, fast denna gång med feber som sällskap. Jaja, vad är väl en bal på slottet?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar