tisdag 6 juli 2010

Men jaja, eller hur??????

Slöfixade just designen, ni får stå ut tills jag pallar byta. Vet inte om jag törs säga nåt, men halsen känns liiite bättre, kan kanske ta mig till stranden i morgon. Har fått lite andra fysiska krämpor men det tar vi en annan gång, trist o lite äckligt faktist.
Nu är det bara 4 dagar kvar tills J kommer hem från andra sidan jorden. Det ska bli så kul och ordningen blir återställd. Det har gått lättare än beräknat men ingen verkar kunna fylla det hål han lämnar efter sig. Det är och förblir en kanonsnubbe!!
Apropå snubbar, gissa vem som suttit i grottan sen i lördags och funderat?! Var som sagt ganska kort mot honom då och trodde han dragit för gott. Eller ja, det kanske han har för messet jag fick var kort och han har inte svarat på det jag skrev. Så smiley och "kram" till trots så är jag härmed avpolleterad på ett mycket vuxet och artigt sätt, eller så har han slickat sina sår och ger sig sakta in i matchen igen. Lite för sakta för min smak dock, det här liknar inget jag kan bibehålla intresset för.
What ever, nu ska jag sikta på att bli frisk så jag kan göra nåt med mina stackars barn. Kanske drista sig till att komma utanför dörren??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar