söndag 25 juli 2010

Efter lite städning och slappning kom J förbi och hälsade på. Mina barn gillar honom som tusan, han är snäll och glad, svamlar nästan lika mycket som vi och det blev en trevlig kväll. Sparkade iväg honom till den lokala krogen för jag tror att det är många där som vill träffa honom nu när han är hemma.
Lilltjejen kom hem från Gotland i fredags och verkar ha haft riktigt roligt. Full rulle och de gav sig inte fast det spöregnade, de åkte alla karuseller ändå. Bra där.
Jo, just det. Bröllopet gick bra. Några mindre felberäkningar som dock gick att fixa ganska lätt, annars inga större problem. De flesta avvek dock ganska snart efter bröllopstårtan så det blev samma som alltid som festade på. Förutom ett par överförfriskade som tog i i överkant så var det en lugn tillställning.
Nu väntar vi på bättre väder så att vi kan fira lillstinta på hennes födelsedag. Syster med familj kommer förbi, det har som blivit en tradition. Funtar på om jag ska bjuda min halvbror oxå, det var ett tag sen vi sågs. Annars blir det som vanligt, ett vuxenkalas, alla hennes kompisar är ju på semester.
Nu ska jag brottas med min söndagsångest och försöka lägga upp en plan för nästa vecka. Ha det

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar