tisdag 27 juli 2010

Glasögon någon??

For in till stan idag, så klart när det äntligen är sol så måste man gå i affärer. Lilltjejen har önskat sig en massa dyra saker men får mest kläder, hon har vuxit så dant att allt är för litet.
Ännyho, tant ser ju lite dåligt som alla vet. Står och väntar på grönt ljus när jag ser sötgöte på andra sidan gatan. Samma frisyr, solglasögon och kroppsbyggnad. Så jag tittar efter bilar och går fram och säger:
"Hej A!"
Snubben tittar på mig ett tag.
"Jag heter väl fan inte A"
Känner mig som en idiot, han är lätt sne så jag drar till med:
"Det borde du kanske göra".
Hur töntigt som helst, jag blev så ställd bara. Hur som helst så tycker jag att det är en ganska rolig incident så jag skickar ett mess till A och berättar vad som hänt och att jag helt enkelt bara vill önska honom en bra sommar.
Behöver jag säga att jag inte fått nåt svar, han lär ju tro att jag är nån stalkerbrud som inte kan bestämma hur jag vill ha det. Så nu är jag bortgjord både hos originalet och nån vilt främmande snubbe.
Säg vad du vill om mig men det händer grejer nästan hela tiden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar