tisdag 4 maj 2010

Trots tokvärk och trötthet for jag in till stan för lite shopping. Har som sagt gått upp lite för mycket för att mina kläder ska passa, står här med en sprängfylld garderob men har inget att ha på mig. Sen är det ju alltid trevligt att fara in, det är en sån härlig känsla att strosa runt i solskenet, ingen stress eller tider att passa.
Mötte upp C och snackade mycket om allt möjligt. Vi träffas så sällan så det finns mycket att säga. Tittade på tapeter, fula människor och tog en fika på café cinema(tror jag det heter). Godaste kaffet på söder och skön inredning gör att man gärna återvänder dit.
Apropå ingenting så har 5 av mina "stammisar", män som aldrig ger upp, hört av sig sen i torsdags. De är alla jättesnälla och gulliga, envisa och påstridiga men jag är inte intresserad av dem. När ska det dyka upp nån som är som dem men som jag faktiskt vill ha? Jag har inte bråttom men det börjar bli längesen. Nåväl, vad är väl en date med mr. right?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar