tisdag 25 maj 2010

Things that make you go hm...

Ja jösses, då har jag o storstinta gjort bort oss på hela söder oxå. Skrek o skrattde på södersjukhuset, pratade vårat förkylningsspråk lite för högt hela vägen till slussen o fnissade galet på bussen. Jag har två underbara barn men den äldsta är dessutom väldigt underhållande.
Senare på kvällen (fredag) var det dags för överraskningsfest för C. Hon hade för första gången ingen aning och blev glatt förvånad. God mat, god stämning och lite för mycket vin. Men vad fan, man har så roligt som man gör sig.
En bekant till mig har tyvärr tagit på sig rollen av iläggare, om det beror på välvilja eller hans eget intresse i mig är svårt att avgöra men det hela har lett till att en tredje part har blivit sårad och det gillar jag inte. Om jag har något att säga till nån så gör jag det själv så inga missförstånd uppstår.
Jag är en idiot, inga nyheter men jag blir fortfarande förvånad. Sveriges envisaste man har kopplat greppet om mig igen och jag går honom till mötes mot bättre vetande. Som jag sagt innan så är det en stor dragningskraft oss emellan och han är duktig på att se sårad och längtande ut. Samtidigt har jag en konstant känsla av att något är skevt. Gör inte så mycket egentligen, jag ska inte ha nåt förhållande med honom men jag tål inte bullshit så vi får väl se. Ska träffa honom i helgen och ta reda på ett och annat.
Shame on you if you fool me once, shame on me if you fool me twice....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar