söndag 16 maj 2010

Långledighet leder till dagvillhet.

Storstädning har präglat den första delen av lovet. Har samlat o samlat så storstinta fick dammlunga efter att ha dammtorkat lägenheten. På fredagen var vi barnvakt åt J.Han var lite ledsen i början men sen lekte vi o tittade på barnprogram. Med på köpet följde även den lille
hunden som har samma namn som min yngsta dotter. Lätt förvirrande.
Lördagen bjöd på strålande sol o vi följde ödmjukt med ut på sjön för en premiärtur med båten. Jag är väldigt tacksam för de jag känner som så vänligt frågar om vi vill följa med. När J kommer hem från utlandet utökas tillfällena så man inte behöver slita på samma människor hela tiden.
Märkligt ändå är att det var kanonväder igår, ja jag ser ut som en tomat, men idag är det mulet o lite rått. Kan det inte få vara fint ett par dar i af?




I dag blir det att slappa fram till lillstinta ska till simträningen, jag menar, vad är söndagar annars till för?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar