onsdag 25 mars 2009

The freaks come out at night

Jag har all respekt för alla som söker kärleken via nätet. Det är enkelt att sitta vid sin dator och läsa sig till olika intressen och söka kontakt.
Däremot finns det en hel del galningar där ute. Folk som svarar på allt, som bara är ute efter att få "komma till". Därför tycker jag att det är rätt roligt att med jämna mellanrum lägga upp falska profiler för att se vem som nappar.
Mitt senaste projekt är en kvinna som gillar mysiga hemmakvällar, skogspromenader och amputation. Hon är rätt oerfaren, hennes män kan räknas på handens fingrar. Hennes senaste man kostade henne "an arm and a leg" men det ser hon inte som ett problem.
Tro nu inte att jag driver med amputerade, mer med det faktum att det finns en sjukdom som gör att vissa vill bli av med sina lemmar. Det tragiska är att även om man skriver att man vill bli våldtagen av sju kortväxta män så finns det folk som svarar och kickar på detta.
Min undran är; om du vet att du har "speciella önskningar", varför går man in på en vanlig datingsajt och tror att man ska få napp?
Kanske vi ska slå ett slag för de sajter som redan finns för freaks eller ska vi dra igång en sida där alla dessa skummisar kan träffas och frodas. Ja, vad vet jag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar