onsdag 25 mars 2009

Alla ska vi dö av något!

Det finns en himla massa sätt att ramla av pinnen. Man kan bli överkörd, sätta en legobit i halsen eller helt enkelt bli för gammal.
Själv har jag vidtagit en hel del åtgärder (ofrivilligt, men ändå) för att gardera mig mot
att bli överraskad när den dagen kommer.
Gillar inte att motionera, är av naturen smal så varför bry sig?
Festar rätt ofta och hårt så en skrumplever är under utveckling.
Det verkar dumt att bara snusa så jag röker också.
Älskar all mat som innehåller kolesterol.
Så här 8 skagentoastar senare så kan jag konstatera att ingen av mina vägar kommer bli
särskilt lätta. Nu har jag inga planer på att kola vippen just idag, men varken lungcancer
eller hjärtattack känns speciellt sköna. Ja, men nu vet jag. Ska ju fortsätta med att steka på
och då kan väl syfilis vara ett litet pris för att dö med ett leende på läpparna?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar